Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

CHORY DOKTOREK! I ROCK END MORTY

Plepsu »


►Hey!
►Ja jestem Plepsu a to kolejny odcinek zapraszam do oglądania.
►Business: plepsu.biz@gmail.com
►Instagram: https://www.instagram.com/plepsu_official/?hl=pl
►Facebook: https://www.facebook.com/Plepsu/
►Mój Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198168755964/
►Grupa na Robloxie: https://www.roblox.com/My/Groups.aspx?gid=3681673
Komentarze:
olo 1108 Ok nie 1 Xd. Fajny odc.
ninjalol oli jestem
ninjalol oli znaczy 1
ninjalol oli 2
krzysztof derek 2
Darke Darke W tytule jest Rock And Morty
Wiewióras TV Siema plepsu jestem kolegą remika Miki dasz ❤ ?
Gumyy ROCK?! prawa autorskie czy błąd?
Kamila Feluś ej plebsu po zle piszesz bo rick i morty
Mati M Jej jestem 21
sk XD XD Część bartek to ja remik mika daj serce XD
swwe x Naucz się pisać
VlogSter TV Kiedy lumber tycoon?
Karol Bru flash
Pieseł Wojownik Polecam ci obejrzeć, bo jako osoba która ma tą serię za sobą trochę śmiałem się z twojej nie wiedzy :p
Arbuz # Fajne dla mnie
filip pastuszak 4 jestem, plepsu ekstra odcikek, mam u ciebie suba dzwonek i pod każdym filmikem mam 👍
Needek 𝑷𝒂𝒎𝒊𝒆̨𝒕𝒂𝒔𝒛 𝒎𝒏𝒊𝒆❓👋
Krzysztof Wysocki 12
Wojciech Podgórski Dlaczego Rock end Morty nie Rick and Morty?
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCpdQaVEbcvKCcr3pgclJseQ