Szmitek Cesarz Pierdolnięcia - Gdy mama nie chce Cie puscic na KOncert Szmitka




Najlepsze komentarze:

itto he... ograniczenie wiekowe xdd
Para No... Auuuuuuuuu
Themarc... Auuu
Themarc... Głowa w betoniarce i kurwy na dźwigu
Sajmon ... Chujowe
D?anuss... Auuuuuuu
Lewy Of... Zajebiste Xd
Malwina... Auuu
Uaaaa
Auuu
Dobreee ❤
Szymon ... AuuuuuuuuuuUUUuuuuuuuuuuuuUUUUUUUUU!!!!! xDDD
EvilZon... Pierdolnie jak jaworskiego pod g2


Julkaa... kurwy na dzwiguu
Artur E... Wygrało
Pikar O... Woah szmitek miałeś koncert w moim mieście! Jestem z ciebie dumny
WidmoCi... XD
djhdtv... Auuuuuuuuu genialne.
Zdzichu... jaja w majonezie XDD
RUDY_96... Pojeb z parkietu na Bora Bora pozdrawia!
K P... Zapiwrdole przyczepe bedo qrwy bez dzwigu ?auuuuuuuuuuuuuuu
https://plus.google.com/112805500890178123594/posts/1PfhtHsdZHK
Scena z boiska
https://youtu.be/i9mK_zmlx8w
Kiba[??... xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Moltar ... Kto ty jestes szmitek maly Jaki znak twój dwa bimbały gdzie mieszkasz pod szmitka rzeczką czym sie bronisz pustą flaszeczką AUUUUU WARIACIE
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCWhgalydnNr4WWcLP9eGG9Q