Gothic 2 NK: DoodleGoth XMP PL

Majes ┬╗
Sprawd┼║ FEJM na youtube dla kana┼éu "Majes"! Kliknij tutaj aby przej┼Ť─ç do statystyk ┬╗
Link do modyfikacji: http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=435

Majes na FB : https://www.facebook.com/MajesOfficial/
Kontakt : majes.kontakt@wp.pl

Komentarze:

eNZet...Marvin dziala? xD
Wied?mi...ja w to nie grałem bo z Angarem zamierzam w Hirołsy zagrać xD
Denho...Super odcinekxD
TheTerr...Pami─Ötam, ┼╝e to by┼é hit telefon├│w w gimbazie jak gierka wysz┼éa czyli jako┼Ť 9 lat temu.
Towarzy...Ło jezu
Kragard...To niezły ten Gothic, czekam na farming simulator na farmie Onara czy fishing simulator w Khorinis xD
Pawe? G...To jeszcze Gothica od twj strony nie znalem xD
Pawe? G...Co sie dzieje
Horizon...Dobra giera Majesik xD
CG Cors...streama odpalaj a nie filmiki wrzucasz
Kameleo...685 677 :)
Quasch...Świetnie ci poszło, przyjacielu. :D
Zertin ...Ale ┼╝eby zrobi─ç tak─ů gr─Ö na silniku gothica to pops dla tw├│rcy :)
Ananas...Lol do kt├│rego obozu do┼é─ůczasz? xD
Adrian ...Ekhm. Tylko co wsp├│lnego z Gothikiem ma ta modyfikacja
Taichii...wiesz co mordeczko ogólnie to łapa w górę ale go strimek bo metkuw njee maa
Spessor...Challenge dla cb Majes ten mod na najwy┼╝szym poziomie.








MOD: https://themodders.org/index.php?topic=24131.msg1191577#msg1191577
Tyrion ...Modzik zacny! ?
Zakon ?...Heh fajny mod ?
xaay...Około której dzisiaj live?
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCAut8zSZzGxxgPMJzSoF0ag