Minecraft 306 Posąg bobra Boba!

MinecraftLJay »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "MinecraftLJay"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
► Dzięki za łapki w górę! :D
► W tą sobotę o godzinie 9 startuje live urodzinowy :D

● FEJSBUK: https://www.facebook.com/ljaypl
● SNAP: ljaypl
● Instagram: http://instagram.com/ljaypl
● SUBUJ!: http://bit.ly/dolaczdoarmii
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
♪ Music by: Kevin MacLeod

► Muzyka na licencji Creative Commons 3.0:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

► Pozdro!

Komentarze:

szymon ...Halo pogotowie moja zona upadla na podloge i jest nie pszytomna!ok prosze sie uspokoić ok ok. Proszę zacząć od reanimacji a co pan mówi przecież mialem sie uspokoić? A co pan teraz robi leze na łóżku i pije piwo (:xd
gxpx gx...co to konkret
Ma?pisz...czy nie jesteś za stary żeby tak muwić
Bóbr Q...O ...mój posong.
Józef ...Fajfus Ljay
MINECRA...Ljay=bober , Hunter=alpaka , Vertez=?
Mi?ek 0...Byłem na live . STO LAT
4ehh...wolne bylo a mi yt nie dalo powiadomienia o filmach! i live!
Komenta...Jej nareszcie bober stanie na placyku !!! Widziałem go ale wiem że JEST I BĘDZIE super :D
Komenta...Lubię Cię oglądać
Komenta...Sto lat ,wiem ze dzis niedziela Ale wczoraj nie miałem czasu
Komenta...Ljay jakiej muzyki używasz N filmach? Chodzi mi o nazwę ,nie o twórcę ,bo szukam
Karolin...LJay w 9:00 minucie nie otworzył ekwipunku a mu się konkrit pojawił w łapce ?
FeIr...Jak ja kiedyś to oglądałem :D Teraz wróciłem patrzę a tu 3? seria xd
Sebasti...like w dół i usunięty sybskrybcja
Sebasti...na powaznie
Sebasti...wiesz co giedyc byłeś fajne a teraz nie
Karolin...piękny bober :D
Izkowe ...boba? to on ma imię? bob bober budowniczy zawsze da radę!
KrissiC...kiedy odc z ljay.mc
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCLNcErqukm4-Xu1zPzrYxIQ