ROLES VLOG 91 DRUKARKA SIE PSUJE

Roles »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Roles"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
CZYTAJ OPIS MAJ FREND ;D



►SOCIAL MEDIA:
1.INSTA: https://www.instagram.com/frrs_roles/
2.KANAŁ ZAPASOWY: https://www.youtube.com/channel/UCk95BGX6anIj-dLA9cOp16A
3.GRUPA FB: https://www.facebook.com/groups/919506674811071/
4.FB ROLESA: https://www.facebook.com/RolesPL
5.SNAPCHAT: https://www.snapchat.com/add/rolespl

►FINANSE:
1.PATRONITE: https://patronite.pl/Roles
2.SPONSOROWANIE: https://gaming.youtube.com/channel/UC95v4rPCOyqCijRdYiiavww#action=sponsor
3.DONATE: https://tipanddonation.com/roles
4.OLX: https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/1ARFf/
5.MÓJ VAPE SHOP: https://imgur.com/a/5wR1k
6.SKLEP Z GADŻETAMI: https://rolesowe.cupsell.pl/
7.ZNAJDŹ GRĘ I ZAKUP TANIEJ: https://www.g2a.com/?reflink=user-5a157b832717b
8.REKLAMA/ADVERTISEMENT: https://www.youtube.com/watch?v=_jH2RRkCP6M
9.COOP: [email protected]

►DLA WIDZÓW:
1.AWATAR FRENDÓW: https://imgur.com/a/KoE6E
2.BANER FRENDÓW: https://imgur.com/a/UTUwAH3
3.STREFA "FRRS" https://www.youtube.com/watch?v=T2W9YO7kmhM
4.TWOJA FOTKA PRZED INTREM: https://www.youtube.com/watch?v=K9i0WMfo8hQ

Pozdro!

Komentarze:

FRRS_ M... Spoko vlog mordo!?
POZDRO!!
Maciek ... drukarka HP Deskjet 2545
Lodomir... Program Roles_Vlog.exe przestał działać.
Mateusz... polecam drukarki philips
Kubacze... Roles a miałeś pić tylko wodę a co to za cola
Alfredo... Kup sobie jakąś czapkę bo wyglądasz w niej jak menel xd
Pawe? Z... Polecam drukarkę HP 3636
NeeX... Polecam drukarkę Canon obojętnie jakie model (ale z tym nowszych) :)
kamerzy... Ja dalem 200 zl ale nie doszlo
kamerzy... Moxkom



RoXt_YT... 26 komentarz
Natanek... róp liye wieczorem plis
Szymix_... Bremu:Drukarka sie psujeeeeee
krzysie... Pozdro rolesik
Kuba Sz... cotam roles kiedy live
Wojtek ... Jaką masz klawiature roles?
Qwertx... widać ze ktoś tu ogląda bremu
Matthew... Kozak odc. Czekam na następny rolesvlog
Quadra... Jak się czujesz gdy kobieta zarabia więcej pieniędzy od ciebie? Rób prawko nierobie
Kacper ... Petarda za okno
krystia... Mniam xdd
Norbert... Fajny odcinek dasz serduszko
DemsoN... Mega odcinek Pozdrawiam.
YaQz ;... Pierwszy





Do ruchania twojej starej kurwo
Marcel ... Eloo
Kacper ... 1
Mirek.... Zarabisty live był. Pozdro Roles?
kuba sz... 1 dobre
Bartek ... Daj serduszko plis
Dominik... Pozdro jestem 1 ???
PIOTREZ... 3
Tomal M... Pierwszy
Jakub K... 1
Nie pat... To jest roles

?
?
?
Ma 0 zł
1 like = 1 zł  więcej
Sub dla niego = 100 zł wiecej
ile ma?

Ps. Nie patrz na moj nick
Bartek ... Pozdro
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UC95v4rPCOyqCijRdYiiavww