Jak powstawa艂o Pok茅mon Gold/Silver? Retro Ex

arhn.eu
Sprawd藕 FEJM na youtube dla kana艂u "arhn.eu"! Kliknij tutaj aby przej艣膰 do statystyk 禄
Por贸wnuj ceny gier na ceneo.pl: http://www.ceneo.pl/Gry?utm_source=arhn
Pok茅mon Gold i Pok茅mon Silver to gry na temat powstawania kt贸rych mo偶na napisa膰 niejedn膮 ksi膮偶k臋. Trwaj膮ca niemal p贸艂 dekady saga op贸藕nie艅, obietnic i zmian to interesuj膮cy obiekt analizy nie tylko dla fan贸w marki, ale i ka偶dego gracza zainteresowanego wysi艂kiem potrzebnym do sfinalizowania tak du偶ego projektu. Dzi臋ki niedawnemu wyciekowi prototypowej wersji gry, nareszcie zweryfikowa膰 mo偶emy wiele mit贸w kr膮偶膮cych wok贸艂 produkcji, a i dawne wywiady i artyku艂y w prasie nabieraj膮 sporo wi臋cej sensu.

Wykorzystane 藕r贸d艂a dodatkowe:
http://www.zoidsland.com/1rebyu-/koro96-12.html
http://web.archive.org/web/19970605021149/http://www.nintendo.co.jp/n02/dmg/kingin/index.html
http://www.zoidsland.com/1rebyu-/koro99-4.html
https://www.nintendo.co.jp/nom/0007/gfreak/
http://www.geocities.jp/pcakatsuki/pokemonlab/prepm2.html
https://tcrf.net/Proto:Pok茅mon_Gold_and_Silver

Wspom贸偶 nasz rozw贸j: http://arhn.eu/wsparcie
https://patronite.pl/arhneu

---
Po wi臋cej recenzji, wywiad贸w i rozpakowa艅 zapraszamy na http://arhn.eu
Odwied藕 r贸wnie偶 nasze nowe forum pod http://forum.arhn.eu
Do艂膮cz do nas na facebooku: http://www.facebook.com/arhn.eu
艢led藕 nas na Twitterze: http://www.twitter.com/arhneu

Komentarze:

Filip J... A ja jebany musia艂em si臋 urodzi膰 dopiero w 2001 :( XD
Ecie Pe... pokemon 2?
widz臋, 偶e historia toczy ko艂o
do艣膰 du偶e
despacito 2 oczywi艣cie
Kuba XD... Sk膮d przewidzia艂e艣 偶e 8 generacja b臋dzie w 2019 roku?
bojlas... Czekam na recenzje pokemon sapphire i Ruby a nast臋pnie emerald na gameboy advance ;)
Fecek... Gold, moja ulubiona cz臋艣膰 :) Totodile i wszystkie jego ewolucje na zawsze w moim sercu <3
MXRT FT... pami臋tam jak w gimbie si臋 w to gra艂o - te wspomnienia
HaxScop... E
Duusu_ ... Pokemon.D艂uga i pi臋kna historia :3
Republi... Goldy haha gra艂o sie, szed艂em na lige z niskimi levelami ale zawsze mia艂em te potiony i 艂adowa艂em pokemony i wygralem lige pare razy
zawsze mnie w pokemonach 2003 rok denerwowalo ze nie moglem w grze miec tych co widze w bajce pokemon
BODZIO ... 1.Fajne, ale jak w to gra膰? 2.Nintendo wydawa艂o jakiekolwiek gry w wersji PL?



Patryk ... Ca艂e te demo i proces tw贸rczy- na prawd臋 fascynuj膮ce ?
Marcin ... 10:59 "Pami臋ci贸wka" :P
univers... 10:23 czy m贸g艂by艣 powiedzie膰 gdzie znajd臋 taki leksykon? m贸g艂by艣 napisa膰 pe艂n膮 nazw臋? ( nie znalaz艂em w 藕r贸d艂ach )
Matteus... To kiedy nagracie film jak powstawa艂o Pokemon Ruby/Sapphire?
Black R... Dasz linka do roma z t膮 gr膮
XAD222... W sumie to wszystko zale偶y od tego czy generacja 8ma b臋dzie mia艂a udane gry, obiektywnie sun and moon by艂y okropne i to jest nie do obrony, Ultra sun i ultra moon zniszczy艂y t膮 seri臋 jeszcze bardziej, szczerze to szczyt serii to black and white 2

poza tym s艂aby materia艂, nie uwzgl臋dni艂e艣 艣ledztwa w sprawie unown贸w kt贸re doprowadzi艂o fan贸w na 4chanie do wniosku 偶e s膮 to dusze zabitych podczas spuszczenia na japoni臋 bomb atomowych i wszystko wok贸艂 generacji drugiej zdaje si臋 mie膰 silne powi膮zania z wojn膮
DwaCzte... Czemu nic o Crystal?
OMNIV 1... Zrobisz Powstanie ruby sapphire?
Kamil J... A my dalej czekamy na retro z SMS i SMD btw super materia艂
* *... W ko艅cu si臋 doczeka艂am ^^
殴r贸d艂o: https://www.youtube.com/channel/UCjgirfp1BeeM98AxxyKXolA