TEST LIFEHACKÓW I DIY SLIME

Kremcik »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Kremcik"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
ANNYEONG



► Blog - https://zdziennikakremcika04.blogspot...
► Musical.ly - xfluffycandyss
► Martwa grupa na FB - Łyżki Kremcika
► Instagram - toshinokyokox
► MSP - KremcikYT
► IMVU - ToshinoKyokoX

Komentarze:

Gabrysi... XD
Rainbow... Ja mam na dole głośnik :v
ZBIERAM... Skąd okulary
Julia W... Kremcik kocham jak nagryważ slimy rub filmiki ze slime bo nie mam co robić
Wika Wi... Fuu
Wiktori... Kremciuch, skąd masz te okularki? Zakochałam sie w nich! ^-^
Cze?? T... Boże XD
Zbieram... W jakim programie robisz miniaturki?
Momo... A gdzie kupiłaś okularki? ♡
Atsuko... Oboshe ślicznie wyglądałaś w tym filmie ?



Ula xD... Skąd te piękne okulary?
Szaj Na... Jak ci ładnie w tych okularach! ?
Youkino... Nie mogę patrzeć jak te osoby żebrzą od ciebie❤ xD
x kamil... Mam przepis na slime
Składniki;
Klej w sztywcie,coś do mieszania,coś w czym robisz slime,woda,mikrofalówka i płyn do prania (mi wyszedło z persilu).
1dodajesz troche kleju.
2 rozdrabniasz
3 dodajesz trochę wody (troche mniej niż kleju)
4dodajesz do mikrofali
5 czekasz ok 5 min az sie ostudzi
6 dodajesz troszeczke płynu do prania mieszasz i powinno wyjsc (woda zostanie i będzie troche maly slime)
Youkino... Fajna opaska okularki też códowne :3








Ps. Fajne Lajf Haki xDDD
pola fo... cześć ja też jestem z Częstochowy
Sivin S... Mam taki sam tel XDDD
Sunflow... Jaka ty duzia ♥
Patrycj... Brzydki masz głos
Agatka ... nagraj msp kto też tak uwarza like xd
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCyjT92ka2t1aW5TF-b5F_Mw