Postapokaliptycznie PRZEZ ŚWIAT - W RAZIE W 05 Destylacja Wody Morskiej



Najlepsze komentarze:

Micha? ... Jeszcze jedna ciekawa opcja... do zdobycia soli, w takiej sytuacji ważne by było aby zadbać jakkolwiek o różnorodność diety oraz o sole mineralne ._. czemu więc takiej soli nie wykorzystać?
Bad Wol... Fajna muzyka w filmach ;)
Pocz?tk... To zrub uniwersalną pałke teleskopową
Kradne ... Chcemy wideło z folią :)
Pocz?tk... Zrub film jak zrobić pałke teleskopową
Carnicu... spoko morał , najważniejsze to co ma sie w głowie i umiejętność wykorzystania tego .
Wojtek ... Morden generalnie patent spoko ale musisz zmienić pozycje przy oddawaniu strzałów z łuku ;p Bo stopy powinny być równolegle do siebie ustawione na wysokości barków i wtedy ciężar ciała przenosisz delikatnie do przodu i na lewą noge. Łuk też powinno się naciągać z nad głowy ciągnąc plecami, a nie ręką bo wtedy się tak nie męczy ;) No i też nie jestem pewien czy w łukach bloczkowych stosuje się klickiery bo generalnie one pomagają oddawac strzały mniej więcej z jednakową siłą przez co zwiększa się celność ;)
joverDB... ile czasu zajęła destylacja takiej ilości wody?
Wipper ... Teoretycznie jakby ustawić butelkę zbiornik pod kątem to zmieściłaby więcej wody. Ale film jak najbardziej przydatny, chyba w wakacje się pobawie ?
Marcin ... no i bardzo fajnie...
a sól też się przyda
Nie T?d... Gdybyś miał na drugie imię Jezus, to w wyniku takiej destylacji otrzymałbyś bimber ;) Fajny filmik, ode mnie łapka w górę.
szabla2... Przepraszam za moją wypowiedź : ) Waszkiewicz " postapokaliptyczny temat " Brakowało mi tego. Pozdrawiam : )
Le?ne w... Gorzoły się napij a nie jakieś wody jak zwierze :P
Greg Gr... Wolał bym butle z łychą niż bez. Pozdro.
Sgt. D... To wodę destylowaną można pić? Mi rodzice od małego mówili co innego :P
?l?ski ... Założę się, że sików tak nie przedestylujesz i nie wypijesz ;p
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCeQdCzy3CL2986lLj3894Ww