NBA Live 19 ► mamy trailer i jest DOBRY!

keepthebeat »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "keepthebeat"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Zwiastun NBA Live 19 jest całkiem ok. Czy 2K Sports powinno się obawiać?
Playlista NBA po Polsku ► https://goo.gl/amBPKm

Jestem Keepthebeat i to jest kanał o koszykówce. W każdej postaci. Zasubskrybuj, oglądaj, komentuj, proponuj co chciałbyś u mnie zobaczyć i usłyszeć. Koszykówka to styl życia!

Wesprzyj moją działalność na patronite.pl!
► PATRONITE - https://patronite.pl/keepthebeat
► PAYPAL - https://www.paypal.me/keepthebeat88

► ZASUBSKRYBUJ - https://www.youtube.com/keepthebeat88
► FACEBOOK - https://www.facebook.com/keepthebeat88
► INSTAGRAM - https://www.instagram.com/keepthebeat8

► DRAFT CAMP - http://bit.ly/2sfPsEk
► KOSZULKI - http://keepthebeat.teetres.com/
► Dołącz do EKIPY: http://bit.ly/2Bn73Ns

► WSPÓŁPRACA / REKLAMA - [email protected]

===========

PODZIĘKOWANIA DLA PATRONÓW / PATRONITE.PL:
Jacek Rudowicz, Radosław Szerląg, Piotrek Przydatek, Kacper Ceszke, Tomek Tendera, Piotr Grygierczyk, Bartosz Chybki, Rafał / Aragonq, Sebastian Miler, LBJ, Cezary Woźniak, Karol P., Rafał Poniewierski, Mateusz W., Marek Szpręga, Mateusz Frankiewicz, Jakub Zając, Paweł Wójcik, Mateusz Galos, Krzysztof Szczepaniec

===========

w filmie wykorzystano muzykę DKST/Dekonstruktionists, Ryan Little, ProleteR oraz ścieżki z YouTube Audio Library

DISCLAIMER - All clips property of the NBA. No copyright infringement is intended, all videos are edited to follow the "Free Use" guideline of YouTube.

Komentarze:

keepthe... Chcesz, bym częściej nagrywał? Pomóż mi znaleźć na to czas :) ► https://patronite.pl/keepthebeat
Marcin ... Zapowiada się fajnie ale pogram sobie w demo i zobaczymy
Szymon ... Gram dużo w fife tam już jest real player motion i z tego co widze nacodzień to się sprawdziło
Cezary ... Pytanie czy NBA live jest na pc
Albert ... Wiadomo kiedy będzie można zamawiać ?
Maciej ... Miałeś się skupić na NBA nie na gierkach komputerowych, offseason w pełni, spekulacje z każdej strony a ja tu filmy recenzujące gry....
Luksai ... Ej obczaj może nowy wygląd nba Moba live bo podobno fajnie się teraz gra
nacka78... A ja się zatrzymałem na NBA Live 1997...
Kuba So... Nagrywaj gry
Qwertym... Typie na twoiej grupie wszyscy mówią o grach
:)



SylwekA... ja jestem tutaj nadal tylko dla wirtualnego basketu :D
Bartmen... Pierwszy raz poważnie się zastanowię co kupić
Jaa... nie będą konkurencją dla 2k bo nie wydają na pc i przez to trzeba znowu kupic odgrzewanego kotleta 2k :/
Pan ?OB... pes jest taki ea w walce ea z 2k bo ea jest takim 2k w walce z pesem xDDD
szenute... Ja gram raczej w mobilki więc nie kupię ani 2k ani Live-a. Patrząc jednak z boku na obie główne gry (oraz rozwój mobilek) dostrzegam u twórców 2k dużą pazerność i wyciąganie kasy na każdym kroku (co do pewnego momentu nie jest niczym złym bo gry to biznes a biznes ma zarabiać, jednak przekroczywszy pewien punkt staje się męczące i irytujące) i to z pewnością odrzuca.
Ortega... Moje pierwsze NBA na pc które grałem - NBA Live 2003 i to po niemiecku...
NBA które gram do dziś dzień - NBA 2k12 (możecie się śmiać, lecz to najlepsza część moim zdaniem)
Jeśli chodzi o chęć kupna odsłony NBA z cyfrą 19 - na 99% NBA Live 1% zostawiam 2k19.
Cikos C... Za rok syn ma komunie....xhyba kupie mu konsole i bede pozyczal ????
Marek J... Z całym szacunkiem, ale w temacie trash talk 2K miażdży konkurencję dodając tą azjatycką koleżankę w poprzedniej odsłonie.
kors... kipi jak wyjdzie nowy 2k to prosze zacznij troche cisnac bo super sie ciebie oglada i bardzo lubie serio kariery a szczegolnie myTeam ! Pozdro
Tomek S... Niemogę się doczekać demka Live ale 7 września odpalam 2K19 Lebrizzy edition????
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCdjBUdz6QwjzdcbZOtgZcpw