Keendi - KIM JEST I GDZIE SIĘ UKRYŁA POSTAĆ Z METEORYTU?! Fortnite Battle Royale


Rozwin opis po wiecej! Jesli spodobal ci sie ten film to strzel lapke w gore nie zapomnij rowniez o subskrypcji ❤ z dzwoneczkiem! mozesz takze napisac mily komentarz oraz udostepnic film. Dzieki! Wbij tutaj: Strona WWW: http://keendi.pl/ Fanpage: http://bit.ly/Keendi-Fanpage Grupa: http://bit.ly/Clashowcy Dobrowolny donate: http://bit.ly/Keendi-Donate Zostan sponsorem kanalu http://bit.ly/Keendi-Sponsor Twoja strona klanu: http://bit.ly/TwojKlan Sprzet i oprogramowanie: Moj sprzet: http://bit.ly/Keendi-Sprzet Moje programy: http://bit.ly/Keendi-Programy Kontakt/Wspolpraca: Kontakt: [email protected] Dzieki, ze jestescie

Najlepsze komentarze:

Keendi... Fuckkkkk sory teraz sie skaplem ze muzyka za glosno w pewnym momencie ??? Przepraszam ale juz nie mam co z tym zrobic ?
Hffhjjn... Na huj dałeś muzyke gdy gadałeś
Dead Po... Ło ja mam słuchawki
Kamil A... Kutwa plis scisz tom muze jak muwisz sub
filip r... najlepszy filmik
Magda W... a morze ten ta postać wszczęcia rakietę
Krystia... Dlaczego puściłeś muze ukryważ coś
Ziutekk... A tego autobusu
Obok szamarnych szyb to czasem ta postać nie przewróciła jak kierowca poszedł po launch na stacje hehe
Edit:wbijcie na kanał
niko YT... Co to za muza ???
bartixt... muzyka za głośno


Ragnaro... Ta postac moim zdaniem uciekla do rakiety ktora ostatnio w grze wystartowala.
Kacper ... Dlaczego mamy mieć za złe dłuższy odcinek właśnie to dobrze
River Q... Tymczasem w sezonie piątym... Meteoryt wyparował
nomysz5... muza za głośno!!!
DJ.Patr... Moim zdaniem to fejk
Mikolaj... Ścisz tę muzykę!!!!!!
Konfide... 5:15 kurwa musiałeś ta muzyke
Dominor... ja myślę że on ten g ghok jest postaciam khm a bardziej pszypatkiem ktury specjalnie sciongneli albo idni ktuży niebyli zgodni z tom funducjom i właśnie myśleli że to zniszczy a nie ta postać project 0 tak o sobie nazwałem że jest zbudowany a tak naprawdę kostium to człowiemk ktury ma kostium wyposażenia 1000000 stopnia ten meteor jest prawdziwy sciągneli go do swej bazy z tego że komplikacja się powiększyła g ghoka sciongneli meteorem a ta kapsuła służy to pszejścia dni lat w dal by wylondować i go otwożyli tem kapsułę czasu a właśnie wracajonc z tom komplikacjom właśnie wkradli się i zbudowali tom rakietę w tajemnicy tom bazę ale z twożywa że niedało się zniszczyć kto prubował po meczu to były fale dzwiękowe by odstraczyć osobę nistszoncom a w czasie meczu tarcza ohronna niewidzialna a panel zrobiony kompletnie dal osoby poszukiwanej pewnie bendzie pewnie w 12 sezonie o tym g ghoku uciekł a czy napewno rakiete można zniszczyć w 12 sezonie pewnie niewiem a tam walka z nim ale zrobiony tryb na to walka z g ghokiem kto go pokona nim jest najpierw bot potem gracz i kto zabije bota potężniejszego nisz gracz ma jego skina na ratowaniu i batle royale a ton tryb można odblokować misjom na 100 lvl karnetu zabij g ghoka i zabiesz swom nagrodę i najbardziej opłacajoncy się skin do pochwały a zniszczyć tom rabietę masz ograniczony czs 1 min i 50 sec jak nikomu się nie uda lipa odlatuja a potem losowe respy i norwalne batle royale a walka z ghokiem tesz masz 1 min i 50 sec bo inaczej dziwny dron go zabieże a jak masz tego skina to ten dron ciebie tesz zabiera po pszegranej w batle royale pszepraszam za błendy ortograficzne (a to w mojej teori tak ja myśle niech stwurca batle royale to zabaczy a to beńdzie na 100 % hyba i serio ale to moja teoria)
kto to pszeczytał szacun pisze w otpowiedzi im rip dam like pod komentażem w odpowiedzi do mojego komentażą :) i łął dla osoby ktura to pszeczytała to :0 pozdro
Igi Inc... Now s
rafix00... Zaraz ta postać zmodyfikowała rakietete więc jeśli ją przerobił to skrywa się gdzieś blisko rakiety żeby nikt jej nie naprawił a jak będzie starał się ją naprawić to ta postać go zabije
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCJPWLoeXUxPP0n066BHHEAQ