YouTube - ROCKET LEAGUE Rock i jego gruba ciężarówka


ROCKET LEAGUE - Rock i jego gruba ciężarówka W dzisiejszym materiale w ramach Ekipy z Plusem zapraszam Was wszystkich na szybką rundkę z Rocket League w Naszym wykonaniu! Miłego oglądania, czołem! Instagram - https://www.instagram.com/kromeczka/ Facebook - https://www.facebook.com/jakub.gorka Na czym gram? Sprawdź tutaj - http://hyperx.gg/kromka Słuchawki - HyperX Cloud Alpha Klawiatura - HyperX Alloy Elite RGB Mysz - Pulsefire Surge Podkładka - HyperX Fury XL ◘◘◘◘◘◘ Informacje, które mogą Ci się przydać :) ◘◘◘◘◘◘ ►► Pamiętaj, że Twoje komentarze, oceny i aktywność na kanale napędza mój rozwój :) Wielkie dzięki! ►► SUB - www.youtube.com/KromkaChleba90 Bądź na bieżąco z filmami i tym jak rozwija się mój kanał :)

Najlepsze komentarze:

LordKNG... co do tego meczu z Senegalem to nie... nawet bardzo nie xd
Piter43... Widzę, że w końcu RL ma polonizację :) Ciekawe, czy to fanowska, czy oficjalna wersja i kiedy ją wprowadzili :P
Turbo G... Wiem że. Troche nie na temat ale czemy dostałem bana na serwerze w bf4 na ps3
Jacek P... Wiecej tego zabawnego lamienia :D
Relly !... Dawaj Bf a nie
COLD IC... Ale wy słabo gracie ?
Quixer... Nosisz dwie pary słuchawek? dlaczego? Super materiał :D
Sztaba ... Wszyscy słabi jesteście i tyle xD
SKON199... No nie wierzę, Kromek gra w RL, może kiedyś przypadnie mi ten zaszczyt grania z nim, w końcu gra łączy graczy ze wszystkich platform ? P.S. platformy są scrossowane, ale drużyny na razie można tylko na danej tworzyć (LOGIKA) ?
England... 1:29 Ha ... Ha ... Trollują biednego kamienia :(


Timo... Rock i jego gruby brzuch :D
itswhit... Graj octane w rocket league mam 2000h w tej grze wiec cos o tym wiem
FA BIO... Rock ty gruba ciężarówo!
Piotr B... Nagraj call of duty jakies.
Adro 90... Kromka ty noobie
Avogard... lubię te meczyki z rocket league ;)
ElmoS S... Wiecej rocket league
ElmoS S... Kromka wylacz wstrzasy kamery
Mati B... Już myślałem, że wersja na telefon ??
Haku U... Spoko ludzie spoko gierka SPOKO odcineczek :D
Czekam na więcej :D
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCS6BwVOcZhT6YNcVC3Y0xig