Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

DLACZEGO WRACAM DO FORTNITE BATTLE ROYALE

Playmiś »
Grupa Kumple Pawła w której memujemy: https://www.facebook.com/groups/2458576821034710

Cześć, dzisiaj opowiem wam dlaczego postanawiam wrócić do Fortnite/Fortnite Battle Royale. Film w sumie postanowiłem stworzyć po godzinnej sesji którą rozegrałem wczoraj w przerwie pomiędzy grania w inne Battle Royale. Film mówi o moich nadziejach co do Fortnite, kilku przemyśleń oraz nowej ciężkiej snajperce która niedługo zostanie dodana do...
Komentarze:
Playmi?... No elo. Wracam do Fortnite mimo tego że umiera bo większość graczy w Polsce 3 września będzie miało mniej czasu na grę. Możecie wypisywać jak bardzo wam się nie podoba ale jutro wchodzi recenzja nowej snajperki. Z fartem koledzy KC <3
WildWid... 0:14 jebany rozgryzł mnie jak schabowego!
BARTONI... VITO jest fajny
miedzia... fortnite to gówno
Slipper... Ale ja chce acoga to jaegera
Pracown... Ach tylko czekać na Rainbow six siege
Czarown... Oglądam te filmy zawsze podczas jedzenia
Kacper... ja tam wole h1z1
Marcin ... alecomnietoxd
UrbanQ ... gejmish zajumal mi rower
Rey Box... Skad kurwa wiesz że teraz akurat jem schabowego na obiad kurwo jebana!
Nygus... Playmiś wariacie jeszcze wolna pompa dostała buffa a za to automatyczna dostała nerfa taka mała informacja :)
Darek 2... I tak bardzo m wolał grać w robloxa niż w tego jebanego przereklamowanego fortnaita xd
Ben Woo... A więc, FUZE GO HOSTAGE
Jerzy D... Moja ocena unsub i unlike
William... I HAVE TO HEAR YOUR MUSIC, M8!
ZEU... Weź mów po angielsku a nie po cebulacku czytasz big data po polsku tak jbc czyta się big dejta
Carrotk... lul, ale co mnie to obchodzi? xd
BloodyM... Japierdole, myślałem, że będziesz grał w rainbowa...Unsub
Szymon ... To i tak umiera
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UC91uO4CmtwX4hnu9wLP8qog