DaN1nY - Przebijamy gildie i kradniemy beacona 1 tnt !


ZOSTAW DZWONEK KUMPEL ! ZASUBUJ, ABY BYĆ NA BIEŻĄCO ! ZOSTAW ŁAPKĘ W GÓRĘ CEL - 700 LIKE ! ★ Moja strona: https://daniellewinski.pl/ ★ Nick w grze: DaN1nY ★ TeamSpeak3: daniellewinski ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Obserwuj mnie: ✔ Facebook : http://bit.ly/2fjvAHr ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Najlepsze komentarze:

MediTen... Kozak filn + nice akcje ... SERDUSZKO ? :D
MediTen... kozak
kubaik1... Macie rekrutację ?
archiwu... o kurwa
PolskiS... podasz txt 0:0
Maciek ... trzeba bylo tez wstawic jak dedales od tap haha
koxsub ... To był xlajt
VeReS C... Były gracz 070 pozdrawia :)
buldak... last kox - suchy pysk
MasterL... Jaki txt


Alanek ... Byłem na strimie i u was na cubie mam z Tb dany ss xd OneKlick1337
Tomcio1... Jebany kacorvin :/ dzieki za przebite
Milker ... nareszcie dobra music
Banglas... co to za serverek ?
4ehh... xdddd





~tap
Champio... Byłem na live jak ich przebijaliscie albo podobna gildie
Champio... Nicee
Kostek5... Dasz swój folder z txt?
Kapi?... poda ktos muze ?
lezba ;... Pls txt z przebity
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCOy8LM3R6zRKGwkZ19aKB7g