LJayPL - Happy Wheels #136 - "Jakie to głośne!"


► Spodobał Ci się odcinek? Strzel łapkę w górę, dzięki :D ► Rozwiń opis i bądź fajny :) ● FEJSBUK: https://www.facebook.com/ljaypl ● LIVE: http://www.hitbox.tv/LJay ● SNAP: ljaypl ● Koszulki: https://ljay.teetres.com/ ● Instagram: http://instagram.com/ljaypl ● SUBUJ!: http://bit.ly/dolaczdoarmii ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♪ Music by: Kevin MacLeod ► Muzyka na licencji Creative Commons 3.0: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► Pozdro!

Najlepsze komentarze:

SmarThu... Kto 2018 łapa
XnyXxx ... Oglądałem to w słuchawkach na maksa
Betty i... Kocham te odcinki ?????
?4w3czk... 23tyś łapek w podgórkę
KoGaMa ... Elo
Maciek ... 10:13 i 10:33 pozdrawiam słuchawki
Miko?aj... ljay jak zmieniasz postać? napzsykłat jak sie scigałeś z chuc i iń ????
Agniesz... Ała
Aleksan... Teraz jest 22tysiące gdy ja oglądam
Zosia J... Super Dajcie mu 1 000 000 000 000 000 000 like i 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 subów


Zosia J... Super duper alibab
maja za... Prosi o 2 tys a jest 22 tys XD
pawel s... #XdLjayNieWie
lolek h... Jakie to cihe
Aleksan... Ljay najlepszy cały dzień cię oglądam...
Zander.... Mam pomysł zrub live z happy wheels albo jakiś 1 albo 2 godz odcinek
uganda ... Dajmy ljay suby bo niedługo będzie miał 10000
XxJulie... chcesz 2k łapek - dostajesz 10 razy więcej
Bartek ... ELO
Kornele... ZŁODZIEJ XD 12:04
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCVV5Jap818zgIDLbC3vRtIw