JEMY FASOLKI Z RZYGAMI NA SCENIE! fajnie.

reZigiusz »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "reZigiusz"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
► IEM i MEETUP 2017 w pigułce!
✔ Wbijaj na mój sklep! - http://sklep.reZigiusz.pl
✔ Subuj! - http://subuj.rezigiusz.pl

► Facebook - http://www.facebook.com/reZigiusz
► Instagram - http://instagram.com/reZigiusz
► Mój snap: reZigiusz

✔ Muza - http://bit.ly/1THnvJI

► Dzięki że oglądałeś/aś! Trzymaj się! ;)

Komentarze:

reZigiu... IEM i MEETUP w pigułce ;) jeśli podobał Ci się film wal śmiało łapę w górę i zostaw suba - nie pogardzę ;) a Ty będziesz na bieżąco!
Exy?ka ... ReRZYGiusz
TomeQpl... Jest błąd w nazwie Rzygami
Dominik... Nie ogarniam tej kamery
Marta L... Meetup?
Julia M... no no ale jak to zrobiłaś
inifini... dlaczego masz dwa pokoje ?
j.p... gdzie następnym razem można cię spotkać????please odpowiedz!!???
Po pros... 3.08 albo 3.09 multi tak śmiesznie się odwrócił i powiedział bardzo fajnie?❤
Toqsto ... Połykaj Połykaj :D leże :DDDD
lil mic... ??
xoNemio... Rezi świetny odcinek ♥
JasmiQ ... rezi, twoje filmy są naj najlepsze na yt nie ma lepszego youtubera
Carolin... super fajne
JAROWSK... Co za nuta 0:32
Golden ... 1:40 Wierni fani jacyś naćpani xD
wiktor ... Lolek m
NEMEZIZ... <3
Matt... takie sperdalaj
Matt... te kopnienicie wiki xd
Źródło: https://www.youtube.com/user/reZiPlayGamesAgain