MorenoxOfficial - ZAKOŃCZENIE WAKACJI 2018|| MORENOX & DJ Q TUNE || ✅✅HITY 2018✅✅


#morenox #doauta #DjQtune ❎Facebook: ✅ MORENOX - https://www.facebook.com/Morenox.tk ✅ Dj Q-TUNE - https://www.facebook.com/dj.q.tune/ ❎DOWNLOAD: https://www119.zippyshare.com/v/pJHJyJLz/file.html ❎TRACKLISTA: 600 łapek w góre Wielkie Dzięki za przebicie 27 000 Subów na moim kanale ! Szukasz dobrego grafika?! To polecam tego Pana : https://www.facebook.com/M%C5%82ody-Design-946911082112954/ Jeżeli Ci się spodobało, subskrybuj kanał aby być na bieżąco ! Daj łapkę w górę, zostaw komentarz secik oraz udostępnij! Pozdrawiam Morenox. ;) ***The songs used in the video do not have to earn them! The tracks are used only for promotional purposes artist!*** NIE zarabiam na tych utworach.! NIE zarabiam na tych utworach.!...

Najlepsze komentarze:

Morenox... Jeśli secik się wam podobał to :
✅Daj łapkę w górę
✅Subskrybuj
✅Zostaw komentarz pod filmikiem! (A dostaniesz serduszko ♥️♥️♥️ )
Szymon ... Jest moc!!! ???
ZDROPSO... Zobaczysz FB? Mordko :D
typowy ... O kurwa ja pierdole znowu religia ale teraz będę miał pierdoliniętom babę ktura na uczniach robi egzorcyzmy xD a będę jom w kurwał
Meoteo3... Coś pięknego???
DeeJay ... Super secik Ziomki! :)
WujeK_P... Dobry secik :D Byle do ferii teraz xD
Kacper ... zajebisty secik
Nebulou... mega muza ta muza pobiła fj ignak!
BEST MU... ?✌️?


Mateusz... Morenox = mistrz ❤
Sanio S... 2;25 co za nutka ?
Agro Di... 600 łapek, a więc i tracklista powinna się pojawić niedługo :D
DJ Hubi... Konkret chłopaki! ?
DJ KreM... Zajebisty secik :D
DJ Kami... Sztoss świetna robota ziomki oby więcej takich środków ???
Jak Tak... Holandia ?? nie wie co się dzieje ogień ?
pemson... jest lepiej
Anita ?... 13:13 co to za nutka? :D
VlR3X!... Jakie to jest zajebiste
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCME_p7kTo5jYTUlW4RF1neg