Saturday Car Fever - SKODA KODIAQ Jazda Próbna TEST PL


Fanpage kanału: https://www.facebook.com/saturdaycarfever/ Muzyka w filmie to autorskie kompozycje w moim wykonaniu. Wszelkie prawa zastrzeżone :)) Jeśli chesz mnie wspierać w rozwoju kanału na którym nie ma sponsorowanych materiałów, możesz mi pomóc przez: PATRONITE: https://patronite.pl/SaturdayCarFever oraz przez: PayPal: https://www.paypal.me/MateuszBorowski Dziękuję za każdą pomoc :))

Najlepsze komentarze:

Saturda... Fanpage kanału: https://www.facebook.com/saturdaycarfever/

Muzyka w filmie to autorskie kompozycje w moim wykonaniu. Wszelkie prawa zastrzeżone :))

Jeśli chesz mnie wspierać w rozwoju kanału na którym nie ma sponsorowanych materiałów, możesz mi pomóc przez:

PATRONITE: https://patronite.pl/SaturdayCarFever oraz przez:

PayPal: https://www.paypal.me/MateuszBorowski

Dziękuję za każdą pomoc :))
Mopem C... No i do tego jakoś nie mogę się kurteczka przyzwyczaić :-) Skoda ? 150 tys ? Łooomatko.....
Fatboy... Sorry ale nie moge sluchac, przez pol recenzji slysze ze auto nie ma mocy bo oczekiwales ponad 220 kucy a ma 180. Zrobilbym recenzje jeszcze raz na twoim miejscu. Jezdze tym modelem od blisko roku, zbiera sie do setki w 8 sekund i daje rade. W trybie comfort masz lagodniejsze przyspieszenie niz w trybie sport wiec sie nie dziw ze wolniej przyspiesza.
Maciej ... Szkoda że masz nieprzyjemne relacje z volkswagenem bo czekam na twój test nowego touarega. Na pewno byś sie tam odnalazł :)
Husek... może dlatego nie czuć tej mocy bo jest rozwijana liniowo, to nie są turbobenzyny z przeszłości że po przekroczeniu 2,5 tysiąca obrotów łamie kręgosłup
sznejku... Jaki samochód polecacie do 60k ?. Nie musi być nowy byle bezawaryjny.
Dariusz... Heh te rączki skrzypią jak w mojej Megane III z 2009 roku :D. Identycznie!
IT Form... W sumie to odcinek z Archiwum bo tego silnika dzięki WLTP juz nie ma :) A materiał jak zawsze pozytyw. Pozdrawiam.
Czapsca... Siema doradx mi opłaca się 2latka ma 26k km za 100k
Pawel T... Drogi Mateuszu. Pamietam ten okres kiedy testowales mase aut i niezby ci to wychodzilo bo bylo tego za duzo. To jest test z okresu letniego minionego roku. Dlatego taki troszke brak wiedzy na temat wielu aspektow tego auta. Dobrze ze ostatnie testy robisz o niebo lepiej. Troche wtopa z dsg ze nie wiedziales o trybie sport ciagnac drazek dsg w dol. Szybko i sprawnie. Pozdr.


krzyszt... Dziewczynka miała bardziej zwrotny pojazd i szybko odjechała a Pan się męczył bidula tym dużym samochodem. .
thomas0... Typowy Szkodnik, w środku jak by maczetą ciachany, wystrój typowo pogrzebowy, silniki kosiarki i to głośne zawieszenie... Wcześniej zakochany byłem w Superbie, ale teraz wolałbym używane Audi A6
Do tego auta pasowałby motor 3.0 TDI
Tom Kal... Fotele fajnie wyglądają
Maciej ... Kurde to ja myślałem o 1.4 TSI w tym aucie w sportline i dsg... W takim razie chyba nieaktualne.
D.K... Wnętrze trzeszczy jak w byłym passacie B6 taty po jakichs 250kkm ? A patrzac jak to się zbiera, mam wrażenie, że passat mając tylko 2.0 tdi 140KM z DSG zbierał się lepiej ;)
Jan Jar... Na prawdę nie warto dawać za Skodę więcej niż 150 tys.? Też tak myślałem parę miesięcy temu. Ale po dwóch miesiącach poszukiwania samochodu dla siebie musiałem mocno zweryfikować swój pogląd. W końcu wybrałem Kodiaqa w dieslu w wersji L&K z kilkoma dodatkami za ponad 160 tys.
W ostatnich latach ceny samochodów poszły mocno w górę. 3 lata temu kupowałem Opla Insignię w wersji Cosmo z silniekiem diesla 2.0 170 KM za 99 tys. Dziś za tę cenę można kupić co najwyżej Focusa, 308, Astrę, Ceed i tp w miarę wyposażone. Cena aut z segmentu D z w miarę dobrym wyposażeniem do kupienia po rabatach zaczynają się od 120 tys.
A teraz porównajmy gruszki z gruszkami. Konkurencją dla Kodiaqa są: Sorento, 5008, Tiguan Allspace. Są jeszcze jakieś SUVy o takiej wielkości, z możliwością 7 miejsc w cenie do 200 tys.? Który z tych samochodów kupisz w cenie do 150 tys. z dobrym wyposażeniem?
Może 5008 da się wyrwać gdzieś z wyprzedaży. Ale ten samochód nie ma napędu na 4 koła (a w tak dużym aucie typu SUV ja chcę mieć) , a drugi rząd siedzeń to jakieś nieporozumienie. Może służyć tylko do przewożenia dzieci. Trzy osobne fotele są wąskie i do przewożenia dorosłych na dłuższe trasy się nie nadaje. To jest samochód dla rodziny 5 osobowej, do wożenia dzieci do szkoły.
Tiguan Allspace jest 20-30 tys. droższy od Kodiaqa, a w niczym nie jest lepszy. W mojej subiektywnej ocenie Kodiaq jest ładniejszy na zewnątrz i ciekawiej zaprojektowany w środku.
Sorento - ceny zaczynają się od 150. tys. Lepiej wydać za KIA 150-200 tys. niż za Skodę? Jeździłem Sorento i byłem mocno rozczarowany. Niczym ten samochód nie porywa i nie zachwyca. Do tego jest głośny w środku. Z zewnątrz wygląda ciężko jak spasiona krowa (Kodiaq raczej jak duże kombi podwyższone), a wewnątrz design raczej z lat 90-ch XX w. Do tego wersja GT Line (porównywalna wyposażeniem do Kodiaqa L&K którego wybrałem) po mocnych rabatach wyprzedażowych jest do kupienia za ok. 175 tys. A więc o prawie 15 tys. więcej.
Wszystkie inne tzw. SUVy typu: CX-5, Koleos, X-trail, 3008, Sportage, Tucson to są samochody konkurencyjne do Skody Karoq, a też w dobrym wyposażeniu i przyzwoitymi silnikami kosztują ok 150 tys.
Przedział cenowy 150-200 tys. za SUVa to jest granica gdzie możemy wybierać między golasem z wyprzedaży w klasie premium, albo bardzo dobrze wyposażonym autem z klasy nie premium. Ja wolę to drugie.
Za Audi, BMW, Mercedesa, Volvo, Lexus, Infiniti wielkości Kodiaqa i z podobnym wyposażeniem (jak wersja L&K) trzeba wydać minimum 250 tys.
Mówienie przez cały test że Superb jest lepszy od Kodiaqa to jest tak jak mówić że Superb jest lepszy od Seata Leona Cupra. Może Superb w czymś i jest lepszy, ale co z tego jeżeli to jest zupełnie inne nadwozie.
Tony So... Kolejny dobry test oby tak dalej . Pozdrowionka udanego weekendu .
MGTech1... Pełna zgoda co do ceny. Już przy Yeti przesadzali ale teraz idą po całości. Mam na myśli bogatsze wersje wyposażenia bo te podstawowe golasy to jeszcze jako tako, chociaż moim zdaniem też tanie nie są. W Kodiaqu nie do końca podoba mi się design. Tak jakby samochód był lekko postawiony na szczudłach. Ale to może być tylko moje wrażenie. Kształt nawiewów nie tyle nawiązuje do tradycji co raczej trąci myszką. Poza tym to z pewnością bardzo praktyczne auto. Ja wstrzymałem się z zakupem i spoglądam to w stronę Seata to w stronę nowej Toyoty RAV4.
mlody57... Niestety, Mateusz 100% racji, skoda kosztuje już więcej od VW, to jest szczyt wszystkiego, nie wiem za kogo się oni uważają że dowalają takie ceny ale to jest na prawdę żałosne, do tego śmieszne rabaty a o konkretnej negocjacji końcowej ceny można pomażyć a przynajmniej tak było 3 lata temu. Zresztą taki seat Leon kosztuje tyle co golf, KOMPROMITACJA, żenada i brak słów na racjonalne wytłumaczenie dla kogoś kto jest odpowiedzialny za wycenę nowych aut skody i nie tylko...
Kapijos... Moja mama miala ten silnik w tiguanie najnowszym 220 koni plus gift i fakt faktem mial 6 sekund do setki ale spalanie duze wiec poszedl na sprzedaz
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCVaONJb6Iu4TZpjkbtSRqwA