WavePC - Modernizacja PC dla Klienta


Narzędzia niezbędne i te przydatne w serwisie komputerów. Z niektórych sam korzystam: Absolutna podstawa to zestawy wkrętaków – i to nie jeden bo jednego takiego uniwersalnego nie ma, przynajmniej ja nie znalazłem: 1 - https://bit.ly/2ERPoRF 2 - https://bit.ly/2Ogu5IT I oczywiście multimetr (może ale nie musi być z TrueRMS) 1 - https://bit.ly/2RqVDgJ (takie sensowne minimum) 2 - https://bit.ly/2RlxwQn (fajna opcja z automatycznym doborem zakresu pomiarowego) 3 - https://bit.ly/2RnTBOd (sprzęt bardziej zaawansowany - niepotrzebny na początek) Przydadzą się wam też lutownice – klasyczna kolbowa i Hot Air, a jak macie miejsce i więcej budżetu to polecam też rozlutownice: 1- https://bit.ly/2Q42bkU (takie minimum) 2...

Najlepsze komentarze:

WavePC... Dla zainteresowanych: klient czeka na nową generację karty AMD, dlatego została Stara
ErykOri... Warto inwestować teraz w i7 7700 bez K czy lepiej poczekać na ryzeny 3 generacji ?
I tak wogóle czy ma ktoś info kiedy wyjdą modele 3600x i 3700x ...
Asher... zaprezentował byś cały przebieg instalacji systemu np. win10, zaczynając od biosu, po uruchomieniu nowego pc??
Czeslaw... Ah joj ile kurzu Ja mam cały czas otwartą klapę w obudowie i jedyne co mi się brudzi to grafika
kubako... Myjke ciśnieniowa i myk na maxa
Kuba Go... Do czego jest ta niebieska opaska
Shanti... Film jest ciekawy.Tylko cały czas wpada mi w ucho nuta 7:50 ktoś wie co to za nuta ?
Mirteks... Czy łatwo zdejmuje się przedni panel komputera
Pawe? Z... Łapka w górę i to bez gadania :P
ThePere... Super film Dawid, dobra robota fajnie, że wrzucasz dodatkowo sprzęt potrzebny do serwisowania kompów, aż się dziwie, że ja się za serwis nie biorę ale chyba mega lenistwo i wiedza jeszcze za mała xd


Dziki P... Zwyczjnie klient robi modernizację raz na paręnaście lat :) mam podobnie, co prawda zaczynam od dupy strony ale czekam na ryzeny 3ki co pokażą :D
arrtur3... Co wy kurwa z tymi opaskami macie uziemiającymi skladam kompy od 1992 roku i nigdy nic sie nie przepalilo a nie uzywam zadnej smyczy
Micha? ... Chcialem zapytac czy rowniez po zlozeniu zamowienia wysylasz sprzet zza granice ? Np do uk.
szparag... Dziękuje za pokazanie upgrade mojego komputera. Aranżacja okablowania i współpraca z Dawidem to sama przyjemność. Szybko, rzeczowo, profesjonalnie. Dobry kontakt mailowy i telefoniczny. Osobiście mogę polecić serwis i sam kanał YT. Wcześniej była tam i5 3570k.
MaTI 12... Dzień dobry,jaki RAM 8GB polecił by Pan z własnego doświadczenia do procesora AMD Ryzen 5 2600 i płyty MSI B450 GAMING PLUS ?
buczo10... Taką robotę w sumie lubię najbardziej, to jest ciekawsze niż budowa nowego komputera :)
michal ... Jak jest nazwa nuty od 11:27
PL_ Gr4... Co trzeba dokupić do opaski antystatycznej?
Interne... muzyka okropna, serio :D
Prezes... Dawid ćwiczysz coś od nowego roku ? Bo brzuszek coraz większy a siedzący tryb życia tylko pomaga mu rosnąć jeszcze bardziej :)
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCsqyoQ5Z2QnWfLZ7GeIT1bQ