Moto Doradca - Puk Puk! przyszliśmy zabrać Pana auto na złom!!


Szkoda całkowita to w wielu przypadkach może być lekkim uszkodzeniem, a w myśl nowych przepisów takie auto powinno być utylizowane. Owszem zgadzam się, ulepy z drogi trzeba eliminować, ale ciekaw jestem jaki jest pełny obraz przepisów które mogą wejść w życie w styczniu 2020. _ Zajrzyj do mnie na sociale : - INSTAGRAM : http://motodoradca.tv/instagram - FACEBOOK : http://motodoradca.tv/facebook _ Subskrybuj kanał : - MOTO DORADCA : http://motodoradca.tv/subskrybuj _ Wszelkie pytania związane z poradami, zakupem auta i eksploatacją proszę kierować w komentarzach pod filmem, w polu dyskusja, czy też w grupie „moto doradcy”, w innych kwestiach [email protected]

Najlepsze komentarze:

Moto Do... Materiał przesunięty na dziś, bo wczoraj o 17:00 była duża awaria youtube. Ale dziś już działa, zatem miłego oglądania :)
Marcin ... Niby promowana jest ekologia, a tu nagle w wielu przypadkach każą utylizować dobre auto. Zniszczyć coś i zastąpić to czymś takim samym, na wyprodukowanie czego zużyć dodatkową energię i przy okazji zanieczyścić środowisko. Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.
Marek 0... Czysty biznes dielerow :) co innego gdyby wyszly z tym ubezpieczalnie tylko :)
x B y r... Tak sobie komentuja wszyscy, ja zauwazylem ze auta tak gdzies do 2005 moze troche dalej, trudno okreslic dokladnie, czesci mialy takie ze sie zuzywaly/wycieraly, czulo sie ze cos sie psulo. Teraz mamy "przewage dzieki technice" w ktorej Passat z 2017 po przejechaniu 70k km zatarł sie silnik bo juz sie nie wyciera, zuzywa, cos musi poprostu sie oderwac albo pęknąć, i dlaczego jezdzimy starszymi autami.
Jest mnostwo ludzi ktorzy sa napchani sianem a nie jezdza super nowa fura...
?ukasz ... Ciekaw jestem jak do tego podejdą firmy ubezpieczeniowe. Przy szkodzie całkowitej "wrak" pojazdu nie będzie miał żadnej wartości. Wtedy OC będzie musiało pokryć całą wartość pojazdu. Będzie powód do podwyżek na rynku oc/ac. Pięknie.
MoonNig... 1:56 taka jasna bródka jak Mikołaj ?, dobry materiał jak zawsze, jeszcze nie subskrybuje, ale oglądam na bieżąco
Urbex P... Brzmi jak zmowa ludzi z ubezpieczalni i dilerow samochodowych na to zeby wciskać ludziom jak najwięcej nowych samochodów , jak dla mnie ta szkoda calkowita w 85% to bzdura , moja matka miala fiata pande spadł na dach kawałek betonu efekt taki lekka wgniotka dachu zbita szyba w klapie i rozwalona lampa przyszedl ubezpieczyciel i szkoda całkowita i naprawy wyliczyl na ponad 10 tyś złotych , a ja sam z ojcem wymiana klapy lampy i wyciągnięcie wgniotki na dachu jeden dzien pracy , ja mysle ze po tym styczniu bedzie jeszcze większe parcie na szkodę całkowitą, chyba ze to jakoś unormują i bedzie możliwość rejestracji takiego pojazdu np po profeslonalnej naprawie, a nie oszukujmy sie gdyby polakow było stać to by kupowali nowe auta , a nie kupują bo nie stać proste
pikas4... Nie wiem czy dobrze rozumiem ale szkodę całkowitą może określić ubezpieczyciel wobec samochodu ubezpieczonego AC, a jak to będzie się miało z samym OC... Wtedy to chyba ubezpieczyciel niema nic do gadania bo ja ponoszę wszelkie koszty naprawy swojego pojazdu i oceny jej opłacalności.. a skoro ubezpieczyciel tak chętnie będzie chciał przy AC określić szkodę całkowitą to niech zwraca kwotę na którą auto zostało ubezpieczone....
Grzegor... Hej, dam taki przykład, w zeszłym roku wracałem z kolegami do domu po pracy i na parkingu drugi kierowca przytarł bok nissana, rzeczoznawca po oględzinach uznał szkodę całkowitą, ponieważ naprawa przewyższała wartość samochodu! czyli po takiej przycierce wg nowej ustawy powinno iść na złom? Na szczęście kolega się odwołał od tej decyzji z ubezpieczenia, dostał tam jakieś pieniądze z których kupił używane drzwi w kolorze i polakierował części już tak łatwo nie wymienialne jak np słupek B, więc myślę że ta ustawa to jakiś absurd w tym przypadku. PS Waldku dobrze nagrany vlog jak zawsze. Pozdrawiam
Gulunio... Waldek, ale ubezpieczyczycielom się to nie opłaca.. Zamiast pieniędzy ze sprzedaży wraku dostaną 500zł ze stacji demontażu. Czuję, że ubezpieczenia pójdą znów w górę...


Bart?om... Waldku cześć. właśnie ja miałem taki przypadek szkody całkowitej to było w 2015 roku. dostałem strzał w tyłek mojej e36 coupe. szkoda całkowita do wypłaty 2600 a w samochodzie był pęknięty zderzak na narożniku do tego lampa i rozcięcie blachy na 10 cm. Mnie się wydaje, że tu chodzi o zwiększenie sprzedaży nowych samochodów i tyle.
Luciano... Waldek dobrze gada
Pawel R... Takie samo prawo jest w wielu krajach zachodnich. Czy to dobre zależy od punktu widzenia. Moim zdaniem plus, ponieważ ludzie w końcu nauczą się ostrożnie jeździć, jak nie to auto na zyletki.
Kamil Z... a co jesli mam auto .. przykladowo bmw e36..badz jakaś mazde mx5 odrestaurowana .. zadne z tych aut nie jest historycznie znaczace ... i przykladowo wsadzilem w dane auto ok 20 kafli.. a wartosc rynkowa 3 -9k ... ? przeciez wystarczy ze cos przerysuje blotnikiem i drzwiami i juz mi je zabiora oszsty ..
Kuba M.... Waldku przeciez to fejk. Zapytaj w ministerstwie.
Tomasz ... Jak zwykle w pl'u wszystko po łepkach robią.
Greg Gr... Dokładnie takie 3 sytuacje miałem w Szkocji miałem kolizje nic specjalnego nie było uszkodzone przyjechał psn zobaczył kazał wyjąć wszystke rzeczy osobiste z auta bo zostanie zabrane do kasacji oddali mi tyle ile za auto było zapłacone wsumie ani razu na tym nie straciłem.
xhacker... Juz widze jak typowy kowalski po utylizacji pancernego passerati leci do dilera po nowego :) ten rzad konczy RP.
Kamilo9... Pieknie postępują... Uznajmy ze moje auto jest warte 15tys ale modyfikacje przekroczyły 50tys (tuning,lakierowanie itd) i nagle będę musiał przez durny przepis stracić wszystko dosłownie. Zostaje kombiniwac z opinia rzeczownacy itd chyba. Naoewno coś zostanie wymyślone bo nie wyobrazam sobie bu duzu odsetek osób dal sobie niszczyć "dobytek" swój liczony po cenach tych trupów z lory. Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój sprawy
Micha? ... Tak jak w Niemczech kolo zarysował mi auto i cena naprawy była droższa niż wartość auta . Szkoda całkowita a auto jak najbardziej sprawne jedzie do Rumuni
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCG_hveTf7rEquJ3OLQ410Bw