DODADZĄ SKINY ZE STARYCH KARNETÓW BOJOWYCH DO SKLEPU w FORTNITE?! Fortnite Battle Royale

YoshihitoMayoshe »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "YoshihitoMayoshe"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
DARMOWE V-DOLCE!!! https://vbcase.com/r/13547
☝️ DOSTAŃ ZA DARMO 5zł ZA ZAPROSZENIE ZIOMKÓW! ☝️
TANIO GRY https://g2a.com/r/GryYoshiego

WYNIKI KONKURSOW https://www.instagram.com/yoshihitomayo/


Epic games wprowadzilo do Fortnite Battle Royale mozliwosc kupna starych skinow ze starterpack a ( pakiet startowy )
Czy wprowadzą też mozliwosc kupienia skinów z karnetu bojowego / starter packa do gry? O tym w dzisiejszym filmie!

┌── / ──
https://instagram.com/yoshihitomayo/
https://www.facebook.com/yoshihitogamer
https://www.facebook.com/groups/KebsyV2
└───────────────────

by Yoshi aka YoshihitoMayoshe

#Fortnite #FortnitePolska #Sezon6Fortnite_Juz_NIEBAWEM

Komentarze:

Filip R... No nie na serio fortnite jak by takie coś wprowadził odinatalował tą grę. Tak fortnite powoli umiera moim zdaniem jest już coraz bardziej nudna gra.Fortnite mysli ze chyba kur*a będzie nieśmiertelny. Epic tylko leci na hajs. Tak ja mówiłem czekam na nowe gry br które będą kozackie akurat call of duty balck ops4 po graniu w negio sadze ze kozacki br powinni z ta gra zrobic tak jak z fortnite ze br darmowe a tamta kampania za free i zarobią na tym hajs ale nie tak jak epic że dają starter packi do sklepu i wyciskaja pieniadzę z rodziców młodzysch graczy. Dziekuję za uwagę i przepraszam za błedy ortograficzne. :)
?Dagasp... Jebać cię i te twoje Click Baity
Kuuba... A ja by takie coś wprowadzili to bym odrazy kupił ( jakby były tańce)
Kacper ... to ich poj...
Filip M... Ku**a nie mam v dolców ????
Lampowa... Nie zrobia tak bo na opisie karnetu jest napisane ze sa to skorki ekskluzywne i nie bedzie innego sposobu na ich zdobycie jak zakup karnetu i levelowanie go...
Bersel... Zajebusty film
Izabela... Epic games chce zaprzestać kupowania kont na allegro lub olx i rozumiem że oni chcą to dlatego że dostaną 2 mld za czarnego rycerza w sklepie jestem za tym żeby dodali te skiny ps gram od 1 sezonu
Piotr K... Czekam na black nighta xD
BrUdNo ... Każdy skin będzie kosztować tyle ile jego jakość jak skin że starteru bo €€€ musi się zgadzać
Cyber P... 3:37 skończył pierdolić
Fixxu V... Chyba ich poje*ało
Cytrusi... Ja to bym nawet chciał te skiny bo kupiłem karnet w piątym a gram od drogiego
Maciej ... Najlepiej dla mnie jak by tak zrobili zeby dodac te karnety ,ale tylko jto grał od np.3 jak ja ,bo jeszcze niemozna było przez psc kupowac
KaVeN... Dawaj vdolce
WaitinG... Ty wgl wiesz co mówisz? Japierdole srasz pold sb bo dodali tego skina. OSTATNIA SZANSA NA KUPNO STARTER PACKA A NIE KURWA SKINA. Jesteś tak wkurwiajacy że się nie da cb słuchać
piese? ... jesteś zajebisty
ShaDoW ... Jeśli epic doda do sklepu skiny z karnetu to znaczy że mamy drugie EA
Rami Sh... ?Potrzebny jest noz??
?Potem przyjdz do mnie?
?CZAS JEST OGRANICZONY?
Mästë... Nosz joszi czemu znowu oszukujesz widzów?!!!
Kacper ... Ale co epic intresuje co ktoś pomyślał? Xd
Cebulix... wooooow tupolew
SunWord... Gówno a nie skiny dodadzą.
Krzychu... Zapraszam na mój kanał
Special... Moj ulubiony skin to elitarna agentka winc wg mnie chcialbym aby dodali ale nie piszcie pod tym kom ze jestem zjebany czy coś :(
Jarek... Kolejny clikbejtowy filmik na twoim kanale
MKLive ... Czyszby ajmbocik JOSZI ekhem ekhem
Oliwia ... Wszystko spoko ale ten KLIKBEJT?
Chaotic... ? to jest bambik
?
?
?
Bambik królem bambik panem zawsze będę jego fanem
Ksionc ... 90% procent o tym filmie bylo o czarnym skinie z pakietu startowego, bardzo slabo treściwy film, aby wypowiedzieć sie o głównym temacie filmu zajęło ci to 15 sekund, naprawdę nie masz juz co nagrywać ??
Onfroy... mogą dodać do sklepu skiny z karnetu np black knight za 10k v dolców to może być fer akurat
Zykzstr... Czyli skinow sie nie kupuje Bo sa fajne a dlatego ze sa rzadkie...
Film On... Spoczko filmik Yoshi zgadzam się z tobą i też mnie to irytuje!
PS https://vbcase.com/r/13748 Z góry dzięki!
(Mam nadzieję Yoshi, że Ci nie przeszkadza ten link)
Oliwier... Joszi najlepszy yotuber
Aleksan... Ja zrozumiałem "ostatnia szansa na starter pack" nie skina
kaczka... Kiedyś to było
Maczupi... Kurła za darmo biere
kaczka... Xdxd
SzymeQ... Według mnie to dobrze bo jak ktos nie gral wtedy a mu sie skin podoba to sobie kupi. Bez sensu taka afera o glupie skiny
Rafi [2... Fajny film
Undefi#... Tak naprawdę to Epic game nic nie pisał ze nie dodadzą skiny z karnetu więc mogą
polban... Pierwszy
Young Q... No siema fajny film
Rainbow... Następny film nie bendzie przed 18
Nie pat... NIE ROZWIJAJ!



Nie patrz na mój nick!
P.S. Nie lajkuj!
?Dragon... Ym....Z całym szacunkiem Ale ten starterpack zniknął bez zapowiedzi A ostatnia szansa była przy tym czerwonym
Bartix1... Nie mogą tego zrobić
Thorus... Ja ci w poprzednim odc napisałem o tym ze moga dodac skiny z 2 sezonu na czilku
Sebaa a... A mozna skina zamiast v dolcow ?
Nayper ... Przez to co oni robią to w fortnite jóż gra połowa mniej graczyy
Polish ... Ja czuję , że zaraz będzie skrzydłowy w sklepie ... ( to następny po agencie starter pack )
PlebaN4... Fortnite przemienia sie w swojim rodzaju csa ruchanie na kase a pomp nie naprawią
Oliwier... Elo
Fortnit... Kto wygrał konkurs na 3.6 00 v-dolców i skin
Oskar ?... Kto z 65 wys ?
ITEK... Dasz serce
Patrycz... Mogę się założyć ,że nie dasz mi serca
The Zeg... Czemu przez cały film miałeś aimbota? lel
Maciej ... Mogą dodać skiny jakieś z 1 sezonu na 30 min do sklepu xDdddd
Al3ksio... Prawda odpisuje spytałem yoshiego a on po kilku minutach odpisał?
Kisiel ... Znowu mi nie dasz serduszka
Monster... O kurde yoshi mnie lubi i szanuje ;)
Kuba... Xd wpromujesz kanał mojego kolegi Nick xpl
Stasiow... Ja bym chciał take the L bo w 3 sezonie nie grałem ale inni nie chcą i to rozumiem
InK Gab... Uaa
Lord Ni... Elo yoshi!
Maciek ... 2:42 WTF?
lew z s... Znasz Sebastiana Panka? jak tak to kiedyś chodził że mną do NKP Podhale
Wiktor ... Lol
Krzyszt... Ja rozumiem, że starzy gracze są wkurzeni, ale ja się cieszę bo gram od 4 sezonu i bardzo chciałbym mieć Czarnego Rycerza.
Mam już czerwonego i jestem mega usatysfakcjonowany bo jest to mój ulubiony skin!
Podrób... Ostatnia szansa na kupienie v dolców
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCJObXjRvDt6sI9KrD8mxXTA