NOWY PAKIET W FORTNITE & PRZECIEK NOWYCH SKINÓW!

Jartu! »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "Jartu!"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
NOWY PAKIET W FORTNITE & PRZECIEK NOWYCH SKINÓW!
Cześć!

Jeżeli film ci się spodobał no to oczywiście zostaw łapkę w górę! Bardzo mnie to motywuje do dalszej pracy!
Natomiast jeżeli jeszcze mnie nie subskrybujesz to zrób to teraz a następnie kliknij dzwoneczek aby nie przegapić pozostałych materiałów! (Dzięki! ❤️)

Tutaj mnie znajdziesz!
http://bit.ly/JartuInstagram
https://discord.gg/Gp7fDaR
http://bit.ly/JartuFacebook

FORTNITE
Mój Nick: Jartu


Kontakt dla firm lub chętnych współpracy
[email protected]

Muzyka w filmie
Ikson - Last Summer
Unknown Brain - Saviour (feat. Chris Linton)

️ ŹRÓDŁA
https://fortniteintel.com


#Fortnite #BattleRoyale #NoweSkiny

Komentarze:

Essen_... Fajny film, polecam polecam.
rzapka_... zmartwychwstales ?
KeFrix ... No to chyba będziesz teraz na tego lodowego skina w sklepie czekał ??




Polecam dać Suba
Muczacz... Fajny odc :E
x M k s... Kozak odcinek Dejwid ;3
Xx_-Gl?... Kiedy MC bedzie?
Emilka... Super filmik!
emCeKub... Kozakkk
MezQu ?... To teraz pakiet na x360??? XD
MadKlep... klaun z koszalina better
Black T... Super skiny nie wiedziałem że takie dojdą nagrywaj więcej takich ciekawostek i skin mi się podoba ten ostatni
Kabel o... Pierwszy xdd






Nie xdd
Feri PL... Welcome jartPL
kamil;p... Welcome jart
PeterYT... Hello jartu
1bape :... kulwa ;c nie jestem pierwsza
Robu???... Ta daj konkurs
CappyTM... Welcome Jart, gang dzwoneczka pzdr
Angel13... Siema xd
skoczek... 1
TaroYT... Bardzo dobry odcinek bardzo fajnie zmontowany i cieszę się że zmieniłeś kontent. Mam parę pytani Czym nagrywasz jaki program do zmontowania takiego wyraźistego głosu podczas nagrywania . Jakim programem montujesz swoje materiały. Bo mam zamiar zmienić kontent na fortnite ??????
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCCIz8a-D9tT8avQMKlk0rVQ