Planeta Faktów - 10 najlepszych żartów na Prima Aprilis, cz. 2


Niespodzianka! Dwa odcinki jednego dnia! Co to za okazja? Ano jutro Prima Aprilis, a znalazłem dla Was aż tyle ciekawych propozycji żartów, że po prostu szkoda mi było wybierać z nich tylko 10. Zapraszam Was na 2. już odcinek z serii 10 najlepszych żartów na Prima Aprilis, choć nie tylko na Prima Aprilis. Każdy dzień jest dobry, aby wyciąć komuś kawał, nie mylić z nerką. Drugi kanał Planeta Faktów 2: https://www.youtube.com/channel/UCTGCgpV66UqFnlftnJd6bDA?sub_confirmation=1 Kanał z animacjami Polish Sausage: https://www.youtube.com/channel/UCS1PMrf0eMcYvLgpPDBKQZg?sub_confirmation=1 Kanał z wyznaniami Wyznania do wysłuchania: https://www.youtube.com/channel/UCcVXkSsXr75B3lYdkdLzEqQ?sub_confirmation=1 Cięty Vlog - archiwum:...

Najlepsze komentarze:

ania st... Jacek nie obraź się ale złamałeś prawo autorskie bo wierzę eiffla nie można pokazywać jak świeci w nocy bo to prawa autorskie?? chyba że dostałeś pozwolenie to już zmienia postać rzeczy???
zuzka z... ale fajne pranki napewno wykorzystam subskrybcji i łapka zostawiona i do kolejnego fajnego odcinka ?????
Bartek ... Ja i mój brat zrobiliśmy pranka dla kolegi zamiast nadzienia była pasta w oreo
Xxfox p... Pamiętam kiedy ktoś był w kiblu i ja wziołem wodę i polałem mu buty i się nabrał i myślał że to siki
Lena Be... Ja teraz jej oreo
ja Alaa... Już nigdy nie zapomnę Cb jak sipewasz
ja Alaa... 3:09 HIT
xXMiste... 2
0
1
8
?
Natka T... 2:27 ja go mam xd
Kinga C... Ja zrobiłam z kolegą pranka na jego brata. Jajko czekoladowe. Aby na pewno? Chyba pastowe XD


Stachu ... 4:02 zrobiłem tak jak tu że trzeba przyczepić mentosa tylko że zamiast mentosa była przyczepiona musująca tabletka zrobiona z sody oczyszczonej i kwasu cytrynowego póŹniej czekałem jak ktoś otworzy ale zapomniałem że przyczepiłem tam tabletkę i jak wykurwiło to stłukło żarówkę i oblało mi cały ryj i ciuchy i wszyscy się śmiali
Magdale... Haha co do 7. Mój brat ma gumowego węża który z wygłądu przypomina żmiję zygzakowatą i kiedy do mojego dziadka przyszedł kolega mało nie dostał zawału, myśląc że zabawka to prawdziwy wąż ? ?
Mike... Kto ogłąda w 2018
Jan Kow... 3:08 XDDDDDDDDD
Aliix S... 03:10 hahahahah padłam i nie wstanę XD
Wiktori... Mam kolejny pomysł na prima aprilis weź zrób kupe i napisz prima aprilis na kartce umieść to na desce ktoś pomyśli że to żart i weźmie ją zdejmie to się zdziwi!??????

Prima aprilis !
KGK lps... Ja to kupiłam ale się szybko psuję
Madzia ... ??????????????
Natala ... To z manekinem to pszesada bo ten ktoś co ma srakke musi fstszymywać a wtedy morze zemdleć
Slajky ... jak byl ten temat o kupie sztucznej to az mi zasmierdzialo??
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCAE3hyVGBraXyYZYSOS-GeQ