Matuss - CS:GO - PRAWDA CZY FAŁSZ? #50 - NAJWIĘCEJ MITÓW NA ODCINKU!!


FACEBOOK! ☛ https://www.facebook.com/MatussYT INSTAGRAM ☛ http://instagram.com/xmatuss SNAP ☛ xmatuss Grupa FB: https://www.facebook.com/groups/1640591749567837/ ★Biznes/współpraca: ►[email protected] #MATUSS

Najlepsze komentarze:

Matuss... Molotov to zapalona woda XDDD
Luckas ... 5:16 molotov to zapalona woda ? XD
young x... Na #100 odcinek 15 mitów? Like żeby widzał
Denku T... Biegajac ze zwykłym nożem biegacz wolniej niż z np. Karambitem
KacperM... molotov to benzyna
SebiX... na mapie mirage bs a z góry wygląda jak logo tej mapy
Pawel B... Na Nuke podobno można otwierać i zamykać wentylacje :o.
Kacper ... Jak strzelisz z awp w nogi wróg nie zginie xD
Mateusz... jak celujesz i chodzisz z awp to nie słyszyszki swoich kroków
BluX... 4:57 Kurwa blondynka


Cross K... 4:40 odeszłeś?
Faexoo... ty jakiś jesteś zjebany like w dół sam jesteś obalony
Gadomsk... Jeśli kupisz awp i spojrzysz na celownik bez celowania to będzie inne odbicie
OliToZi... Matuss jak przedstawiał 7 mit musiał użyć bota, bo nie ma kolegów hehe
Froze... 4.38 to nice slownictwo
Lethal ... ODESZŁEM XDDDD
szymon ... Mołotow jest zrobiony z ropy? A nie z benzyny?
Hubert ... 5:15 "molotov to zapalona woda" [*]
ReTaP... mit molotov gasnie gdy zucisz na niego smoke
Mateusz... podszedłem nie podeszłem
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC8uLaIW4hdMPts0ky-ZLUOw