PIESEK LESZEK - SPADAJĄCE JABŁKO 2 odc. 296

kartony4funTV »
Sprawdź FEJM na youtube dla kanału "kartony4funTV"! Kliknij tutaj aby przejść do statystyk »
Oglądasz 296. odcinek Pieska Leszka: "SPADAJĄCE JABŁKO 2".

Kup niesamowite koszulki z Kapitanem, RKS Huwdu i Łęciną - http://www.embros.pl/4funtv-c146.html

Komentarze:

White P... Dobreee xd
Kazimie... właśnie w tym cały sens żeby w dwóch było :P
Kirito... Tsubasę* :D
stodola... zastanawiam się czy cała fabułe nie dało by się streścic w jednej części
MegaMem... Ale napięcie! Jabłko spada, a ja myślę czy wyląduje na Leszku czy obok? Na nim czy obok niego? I tak sobie pomyślałem, że zanim nie spadnie, to jest jak Kot Shnauding... Schwardzding... Shznabzling... no, jakiegoś Niemca. Czyli zanim zobaczymy gdzie spadło to spadło równocześnie w dwa miejsca!!! W każdym razie odetchnąłem z ulgą kiedy okazało się, że się psiakowi poszczęściło...
Rehsard... LOL

Micha? ... sequel mniej trzyma w napięciu
fso web... Powinien byc jeszcze licznik dodany z jaka predkoscia zapiertego
Snajper... Mój ulubiony odcinek :D najlepszy ze wszystkich ;d
Lord Rz... Umiecie zbudować napięcie...



niewia1... haha stare najlepsze!
Fajna muza ktos zna tytul?
W1lem... Te poscigi te wybuchy
Szejker... ależ emocje
Ein Gen... to... było do przewidzenia
DzikiDo... Ehhh myslalem ze sie pobiora xD
Piotr K... głupie te odcinki niektóre robią jak ten
Przemek... Boże, jakie to piękne.... ;)
Skolmal... Ale skurwol z tego jabłka !
Igor Ol... Piesek Leszek to matrix ale robi to tak szybko że nie zauważyliście!!!!
lisek89... marik1234?
Źródło: https://www.youtube.com/channel/UCN89T_hK-DhQGGa9fAkd1zA