Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

#PokerToNieHazard Odc. 1 - Zapowiedź projektu

Wapniak »
Na przestrzeni kilku miesięcy sprawdzimy czy poker to hazard. Zapraszam do gry razem ze mną!:
http://bit.ly/1T45mYk

SUBUJ: http://www.youtube.com/subscription_c...
LAJKUJ: http://www.facebook.com/WapniakPolska
OBSERWUJ: http://instagram.com/wapniakpolska
MOJA PRZEMIANA http://youtube.com/ManUpPolska
Zobacz filmiki Ravgora http://www.youtube.com/RavgorTV

FACEBOOK:...
Komentarze:
yt2034... Witam Cię bardzo serdecznie Wapniak, jesteś nieukiem. To co prawisz jest poniżej pasa.
Kuade... Kasyno zawsze wygrywa
martinp... A jak przepierdolisz tysiaka w pierwszych 2 dniach :D? granie o 10 zł chyba nie jest zbyt emocjonujące
WhyDuck... Czy poker to nie hazard? Znam osobiście gościa który przegrał swoje życie i znalazł się nawet na samym dnie. Nie ważne poker czy maszyny, trzeba znać umiar w tym wszystkim.
Dabusni... Hazard jest bez sensu, bo pieniędzy od tego nie przybywa, nawet jak wygrasz to wydajesz to pieniądze ze świadomością, że ktoś je stracił i z tego powodu może mieć duże problemy, a nawet może się uzależnić i wpaść w zadłużenie.
Chociaż na drobne sumy mógłbym grać, znacznie wolę gry planszowe których jest mnóstwo, można grać z kumplami i się dobrze bawić.
Piotr D... Grasz w pokera w PL, przeciez to nielegalne ?
daniel4... czekam
Tymoteu... podoba mi się, czekam z niecierpliwością!! ;)
Gobal... Jakbyś miał w rodzinie hazardzistę to inaczej byś gadał.
don"TAR... Propsuje, będę śledził ten projekt
Piotr K... Wapniak wiem, że to będzie trudne do zrobienia ale przydałaby sie rozmowa z jakimś politykiem. Oprócz tego fajnei jakbyś porozmawiał z którymś polskich pokerzystów (dima Urbanowich, Pańka, Chorecki czy Franczak). Sam jestem pasjonatem pokera i ciesze sie, że kolejna osoba włącza sie do dyskusji i legalizacji pokera w Polsce. Łapka w góre za pomysł.
Kamil P... To moze byc najlepsze co do tej pory robiles. Czekamy POWODZENIA
IrysHar... Chłopie, dobrze wyglądasz :) Pamiętam jak byłeś na ForFicie i coś nagrywaliście :P
Komunis... nawet nie wiedziałem że jest nielegalny.
Franco ... tym razem po chuju wybrales sponsora..
Wojtek ... czego on nie ma subskrybcji
Lech Pr... Eeeee tam... Nie rozdrabniaj się! Sprawdź czy hera to dragi ;) Zbyt wielu moich kumpli utonęło w jednym i drugim bagnie...
Szport ... Oczywiście że hazard. Co byś nie liczył, jak duże miałbyś prawdopodobieństwo i tak na końcu liczy się czynnik losowy. Możesz mieć AA a przeciwnik 2 10 , i co z tego. Co nie znaczy że czasem nie fajnie jest sobie pograć. Ale żyć z tego odradzam, za dużo tu czynnika losowego
Zenon Z... Witam, mam uwagę. Nie wiem na jakim poziomie gry jesteś, ale w 4 miesiące możesz nie nabrać takich umiejętności, żeby stać się systematycznie wygrywającym graczem, więc to czy przegrasz czy pomnożysz nie świadczy o tym czy poker jest hazardem czy też nie jest. Ale świadczyć o tym mogą wyniki wielu dobrych zawodników ( w tym polskich, mamy świetnych graczy), którzy dzięki umiejętnościom potrafią systematycznie wygrywać (każdy rok na plus). Ogólnie propsuje całą akcję, to jest chore, że grę umiejętności z elementem losowym traktuje się na tym samym poziomie co ruletkę...

W scrablach też macie element losowy, ale nikt tego hazardem nie nazywa. Pozdro!
qhash88... na BetSafe chyba można grać w 2 sieciach: Ongame lub MPN? w której zamierzasz klikać?
Źródło: https://www.youtube.com/user/WapniakPolska