Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Premiery Marca 2016

Remigiusz Maciaszek »
Głosujcie w ankiecie gier Marca 2016 - http://jarock.pl/rock/marzec-2016-premiery/

Premiery Marca 2016:

01-03-2016 (31-03-2016 PL) - Deponia Doomsday (PC) - 0:53
02-03-2016 - Alienation [PS4] - 2:26
03-03-2016 - Black Desert Online (PC) - 3:20
03-03-2016 - E.T. Armies (PC) - 4:39
04-03-2016 - Into the Stars (PC) - 6:40
08-03-2016 - Shardlight (PC) - 8:39
08-03-2016 - Tom Clancy's...
Komentarze:
Bartek ... Ty żyjesz z grania w te gierki i za filmiki ??
Wojciec... Hej Rock kiedy dodasz jakis nowy filmik o Uncharted 4 ?
Anna Po... rock nagraj call of duty
Czapal... Wspaniałe materiały!
Krzyszt... Remigiuszu, jeśli chodzi o wirtualne okulary; to możesz materiał nagrywać w 3D Side by Side i zamieszczać taki materiał na YouTube, bo jest tak możliwość dostępna, tylko w opcjach filmu trzeba zaznaczyć, czy jest to materiał Lewo, Prawo czy odwrotnie itd... Taki film na zwykłym PC i dwuwymiarowych wyświetlaczach będzie wyświetlany normalnie, a na Telewizorach 3D jako trójwymiarowy. Pozdrawiam Serdecznie; Krzysztof Szufla :)
Szymon ... wybierajcie na mój kanal
czarsvP... Rock nagraj Need for speeda pls !
Oo?ik... fajne
zesiot... Ja to bym chciał ciebie Rock zobaczyć jak po 0,5l vódeczki opowiadasz premiery lub komentujesz gry ;D
Vincent... Strasznie dziwi mnie że nie wspomniałeś o grze "Kholat" premiera na PS4 jest właśnie w marcu tym bardziej że lubisz tego typu gry. Mam nadzieję że tylko z tego względu że wersja na PC wychodzi w czerwcu i jednak pokażesz ją u siebie na kanale. Pozdrawiam
TypowyS... najlepszą przygodówką był reksio
CeJot... The Division już ogrywane, wychodzi na +, a Get Low w trailerze NFS'a przywołuje tyle wspomnień z tą serią. Mam nadzieję, że ta część przywróci NFS'a na swoje miejsce :D
Artur K... Rock`owi brakło sprite do popicia ;
MrClear... Może to i dobrze że rock nie bedzie grał w hitmana. W swoim czasie sobie go kupie i przejdę bez "kuszenia" filmikami od rocka :D Swoją drogą jestem trochę zaskoczony, że Devision wybierasz zamiast Hitmana. Może dlatego, że jestem fanem Hitmanów, które jasno sugerują równanie Hitman>Reszta gier.
Hexiuu... Pominales jakze zajebista gre Dishonored 2 22 marca :)
Kaczor ... będzie co oglądać ?
Moderni... Już nie mogę się doczekać, aż zacznę nagrywać Tom Clancy's The Division! Jeszcze tylko 9h do startu!
Voytek... ktos moze wie jaka jest cena tych okularow do gier w virtualnej rzeczywistosci
Adam Dz... na dobranoc
andrzej... Rock nagrywaj dalej The Witness!
Źródło: https://www.youtube.com/user/RockAlone2k