Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

O TAKICH TRZECH CO GRALI NA BOGA GIERKI!

MiszczUxPompa »
►Zostaw łapkę w górę ;) Wtyczka PompaTeam : http://www.pompateam.pl/
►FB : https://www.facebook.com/miszczuxpompa101 Snap : miszczusnap
►Instagram : https://instagram.com/miszczu_x_pompa/

Kanały chłopaków :

IsAmU : https://www.youtube.com/user/IsAmUxPompa
Ciastko : https://www.youtube.com/user/BiednyCi4sTkO

►E-mail (współpraca/biznes) miszczuxpompa@gmail.com
►Grupa PompaTeam...
Komentarze:
alanex ... a kim grał islamu?
TT game... Wincyj lola Grzesiu ;)
Zjarana... dawaj wiecej lola
Karolin... Te CS'y xDDD
michal ... wreszcie League of legends
Jakub B... Jest w końcu lol xD jakie rangi???
Qlimat ... Będzie więcej lola?
?wieQ O... Dawajcie powrót Pompa Team do LoLa!
Kacper ... Jak ja z Mieleszyna ????
S?awek6... Typowy brąz xd
Isamu t... Więcej LOLA!!!!
UFO SHO... Kurwa varus jest dobry haha jak miales 2x mniej farmy w 6 minucie i nafeedowales to sie nie dziw ze ma taki dmg xd wy to zawsze musicie feedowac haha
Alcapon... Oj Miszczu jak widzę twoje last hity to aż mnie oczy bolą, chcesz zagrać 1vs1 orianna? s2
King Br... komentarz dla statystyk
Micha? ... Na kanale pinteK jest jak Rafonix dusi się e-papierosem
Jade Po... graj cie lola proszeeee
Pomi... Dowidzenia, witam bardzo serdecznie.
~Natural 2017
Uszateq... więcej lola :)!
Kuba Le... czy mi się zdaje czy ciastko mutacje przeszedł ? XD
LukiLuk... i na to kurwa czekalem na lola wkoncu plz wiecej bo wy w to najlepsi
Źródło: https://www.youtube.com/user/MiszczUxPompa