Witaj w serwisie youtubersi.pl! Serwis poświęcony jest Polskim youtuberom!
Na bieżąco synchronizujemy konta youtube, twitch, instagram polskich youtuberów, reklamujemy i promujemy youtuberów/streamerów w internecie oferujemy kompleksową obsługę w kodowaniu skryptów i wszelką pomoc w rozwoju.
Mamy już
filmów! nowe filmy już za chwilę! Dzięki naszej stronie będziesz na bieżąco!

Napad Na Bazę! - Arma 3: DayZ/Exile Mod ep. 21

Bungo21 »
DayZ! Nowe odcinki co środę 14:00 i sobotę 14:00 :)
►►► BONUSOWY materiał: https://youtu.be/SHm7eWx1qA0

►►► Kanał Drolla: http://bit.ly/1kS3VgV

Production Music courtesy of Epidemic Sound: http://www.epidemicsound.com

Codzienny strumyk ►http://www.twitch.tv/bungo21
FB► https://www.facebook.com/Bungo21
Strona ► http://bungo21.pl/
Wspieraj Bunga kupując tutaj gry►...
Komentarze:
Krzyszt... Bungo na jakim procku i karcie graficznej wtedy grałeś ?
Michal ... jak się to nazywa
Igor Ro... na 1 sciane trzeba 13-15ladunkow
Arek Ja... jak ktos chce lokacje bazy z 18 minuty to bylo na zachod od gorki
Szyszak... jak zainstalowac ten mod?
Sk0lzki... M14 śmiga na nabój karabinowy, a nie pośredni, jednocześnie będąc stosunkowo lekkim w konstrukcji, więc przy strzale ma bardzo dużą bezwładność, stąd to "kopnięcie" :P
Setho Y... ogladam ten odcinek pierwszy raz. Jak pokazales miejsce w ktorym sie budujesz w ciagu 10 sec zorientowalem sie gdzie to jest nawet moge Ci podac koordynaty:D na chernorusi tyle sie gralo i biegalo pieszo ze nawet kamien na srodku pola rozpoznam:D
Tytanow... Fajny odcinek, w sam raz dla człowieka, który nie spał od 31 godzin.
Nie wiedziałem, że byłeś w Wietnamie, w sumie to zazdroszczę ;3
Posłuchaj sobie audycji Wołoszańskiego o Wietnamie, Czerwoni Khmerowie to były twarde sukinsyny.
PatriCo... pamientam jak jeeszcze oglondalem twoje stare odcinki z dayz :D
mr. Mem... jesteś fajnym youtuberem ale szkoda że palisz :-(
Mr.Wave... Bungo czemu nie nagrywasz dalej TWD? ta seria u ciebie była najlepsza u żadnego innego ytbera tak miło się nie oglądało.
DG PG... Dzisiaj w nocy przyśniło mi się jak Bungo zgniata orzechy pośladkami.
Artur P... Mogłeś go zabić i zabrać samochód nie powinien być zablokowany skoro chciał tylko zamknąć bramę
karol ?... Pamiętam jak na streamie ktoś przejechał cię rowerem i cię zabił xD
VIRUS... jaki to serwer jest ?? :)
Kubaka5... Co z tym Drollo jest nie tak że tak się nie wywiązuje z odcinków?
Janusz ... baza w zamku?
PETARDI... A gdzie bonus
WP!... Dawaj bonusa XD
Francis... zrób garż
Źródło: https://www.youtube.com/user/bungo21